FAQ

Sekcja ZAMÓWIENIA

  1. Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie można składać tylko poprzez dodanie wybranego produktu do koszyka. Aby to zrobić należy kliknąć czerwoną ikonkę koszyka przy produkcie, wpisując wcześniej ilość. Zawartość koszyka można sprawdzić lub edytować w prawym górnym rogu w sekcji Twój koszyk.  Za pomocą przycisku KOSZYK strona przeniesie nas do panelu z naszymi zakupami. Wszelkie zmiany ilości wczytują się po wpisaniu liczby i naciśnięciu entera. Jeśli zmiana zostanie zapisana poprawnie otrzymamy potwierdzenie w postaci wyskakującego okienka z potwierdzeniem edycji. W celu złożenia zamówienia powinno się zaznaczyć SKŁADAM ZAMÓWIENIE, następnie wybrać formę dostawy, kliknąć przycisk DALEJ. Następnie należy wpisać dane do wysyłki tj. dane zamawiającego, inaczej adres dostawy. Aby sfinalizować zakup trzeba zaakceptować regulamin sklepu Phamily, a następnie potwierdzić zakup opcją PRZEJDŹ DO PODSUMOWANIA. Na koniec warto sprawdzić wpisane dane, a po ich weryfikacji kliknąć opcję PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI. Zamówienie zostało złożone. Zostaniemy przekierowani do strony, umożliwiającej wybór banku i dokonanie płatności za pośrednictwem Przelewy24

 W przypadku potrzeby otrzymania faktury trzeba zaznaczyć opcję: Chcę otrzymać fakturę VAT. Jeśli mamy jakieś uwagi do zamówienia można je wpisać w panelu: Uwagi do zamówienia. Zamówienie zostało złożone, a mail z potwierdzeniem zostanie automatycznie przesłany na podany w zamówieniu adres mailowy.

 

  1. Czy muszę zakładać konto, aby dokonać zakupów?

Nie, zamówienie można złożyć bez rejestracji konta. Potwierdzenie złożenia zamówienia oraz zmiany statusów będą przesyłane na wskazany w zamówieniu adres mailowy.

Założenie konta w naszym sklepie pozwala śledzić status zamówienia na stronie sklepu, a także daje możliwość przeglądania historii wszystkich dokonanych zakupów.

 

  1. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak, przyjmujemy zamówienia nie tylko telefoniczne ale również mailowe. W celu złożenia takiego zamówienia prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 42 200 7786 lub korzystając z adresu mailowego: phamily@medezin.pl

 

  1. Jak długo będę czekać na realizację zamówienia?

Zamówienie złożone i opłacone od poniedziałku do piątku do godziny 12.00 (w przypadku kuriera) i do godziny 13.30 (paczkomaty) zostaje zrealizowane i wysłane tego samego dnia. Zamówienia sfinalizowane po godzinie 12.00 (dostawa kurierem) i po godzinie 13.30 (dostawa do paczkomatu) lub w weekendy i święta wysyłane są zaraz następnego dnia roboczego.

Towar, który sprzedajemy jest dostępny w naszych magazynach.

 

  1. Jak zmodyfikować/ anulować zamówienie?

W celu dokonania zmian w zamówieniu prosimy o pilny kontakt telefoniczny lub mailowy z obsługą sklepu: tel. 42 200 7786 adres mailowy: phamily@medezin.pl


  1. Podczas płatności wystąpił błąd, jak mogę opłacić zamówienie?

Jeśli próba dokonania płatności nie powiodła się, mogą się Państwo skontaktować bezpośrednio z biurem obsługi klienta w celu wystawienia faktury pro forma wraz z danymi niezbędnymi do wykonania przelewu lub złożyć nowe zamówienie prosząc o anulację nieudanej transakcji.

 

  1. Czy mogę przyspieszyć realizację zamówienia opłaconego przelewem tradycyjnym?

Zamówienie zostanie zrealizowanie niezwłocznie po zaksięgowaniu środków na naszym koncie.

 

  1. Gdzie znajdę dane do przelewu?

Dane do przelewu podawane są w przypadku problemów z płatnością: mailowo, telefonicznie lub za pośrednictwem przygotowanej pro formy do zamówienia.

 

  1. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

W sytuacji nieopłaconego zamówienia kontaktujemy się z każdym Klientem telefonicznie lub mailowo w celu weryfikacji czy zamówienie jest aktualne, oferując wsparcie techniczne i operacyjne. Zgodnie z naszym regulaminem w przypadku braku kontaktu z Klientem, zamówienie zostanie anulowane automatycznie po 24h od złożenia zamówienia i braku płatności.

 

  1. Gdzie sprawdzić status mojego zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić, będąc zarejestrowanym i zalogowanym Klientem w zakładce Twoje konto (prawy górny róg strony), następnie Twoje zamówienia.

 Można śledzić również wiadomości mailowe, które przesyłamy na Państwa skrzynkę mailową, informując o przebiegu realizacji zamówienia.

 

  1. Podałem zły adres mailowy w zamówieniu

W przypadku podania złego adresu mailowego prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta:

Tel. 42 200 7786,  adres mailowy: phamily@medezin.pl

 

  1. Czy towar jest oryginalny?

Tak, towar sprzedawany w naszym sklepie to towar oryginalny. Dbamy o wysoką jakość naszych produktów.

 

Sekcja DOSTAWA

  1. Jaki jest koszt dostawy?

Dostępne są dwie opcje dostawy: kurierem na wskazany w zamówieniu adres oraz do wybranego punktu odbioru- paczkomatu.  Koszt dostawy kurierem DPD przy zamówieniu na kwotę poniżej 150 zł wynosi 9,99 zł, do paczkomatu 11,99 zł.

Przy zamówieniach powyżej tej kwoty, czyli 150 złotych wysyłka zarówno kurierem jak i do paczkomatów realizowana jest bezpłatnie.

W zakładce Dostawa 0zł dostępne są produkty specjalne, których zakup wiążę się z otrzymaniem bezpłatnej dostawy.

 

  1. Czy wysyłacie za granicę?

Paczki wysyłane są kurierem wyłącznie na terenie Polski.

 

  1. Czy jest dostępna opcja wysyłki za pobraniem?

Nie mamy dostępnej opcji wysyłki z płatnością przy odbiorze. Realizujemy zamówienia, które zostały wcześniej opłacone.

 

  1. Kiedy dotrze do mnie przesyłka?

Staramy się realizować zamówienia najszybciej, jak to możliwe. Czas dostarczenia paczki zależy od firmy kurierskiej DPD oraz firmy odpowiadającej za realizowanie przesyłek paczkomatowych InPost i  uzależniony jest od wielu czynników. Zazwyczaj przesyłki dostarczane są na wskazany w zamówieniu adres i do paczkomatów zaraz drugiego dnia roboczego po wysyłce z naszego sklepu.

 

  1. Czy dostanę list przewozowy?

Zamówienie zrealizowane zmieni status na wysłano, o czym zawsze informujemy mailowo. Dodatkowo w dniu dostarczenia paczki otrzymają Państwo wiadomość mailową od firmy DPD lub firmy InPost w celu śledzenia drogi zamówienia lub kontaktu z kurierem.

 

  1. Czy dostanę paragon?

Dokumentem potwierdzającym sfinalizowanie zakupu w naszym sklepie są faktury VAT wystawiane na osobę prywatną lub firmę.

 

  1. Chcę otrzymać fakturę VAT na firmę

Oczywiście, proszę przy składaniu zamówienia zaznaczyć opcję Chcę otrzymać fakturę VAT, a następnie wpisać wszystkie dane, łącznie z numerem NIP.

 

  1. Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Nie mamy opcji odbioru osobistego. Zamówienia wysyłane są kurierem DPD oraz realizowane przez InPost w ramach usługi Paczkomaty 24/7.

 

  1. Czy wysyłacie do paczkomatu? Jak wybrać punkt odbioru? Ile mam czasu na odbiór przesyłki?

Tak, opcja wysyłki do paczkomatu jest dostępna w naszym sklepie. Punkt odbioru można wybrać za pomocą mapy dostępnej na naszej stronie po wybraniu opcji dostawy do paczkomatu. Mapa jest automatycznie aktualizowana i ukazuje punkty, które są obecnie dostępne. Zdarza się, że niektóre punkty nie pojawiają się na mapie, gdyż mogą być czasowo wyłączone z obsługi lub przepełnione. O przekierowaniu paczki do innego punktu odbioru w czasie wzmożonej wysyłki, np. okresie świątecznym informuje firma InPost, kontaktując się z odbiorcą.

Na odbiór przesyłki z paczkomatu mamy 48 h od momentu umieszczenia jej w punkcie odbioru. Po tym czasie przesyłka zostanie wyjęta z paczkomatu przez kuriera i zwrócona do nadawcy.

 

  1. Czy kurier będzie dzwonił przed dostarczeniem?

To zależy od kuriera. Nie każdy kurier będzie kontaktował się z odbiorcą paczki, jednak zdecydowana większość dzwoni w celu umówienia się na dostarczenie przesyłki.

 

  1. Jak sprawdzić status przesyłki?

Status przesyłki kurierskiej można sprawdzić na stronie: https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

Status przesyłki paczkomatowej dostępny jest na stronie: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek


  1. Nie zdążyłem odebrać paczki - co teraz?

Jeśli zdarzyła się sytuacja, że paczka zmieniła status na zwrot do nadawcy, bardzo prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta. Postaramy się ustalić szczegóły, a także zlokalizować zamówienie.

 

  1. Problem z kurierem, co robić?

Można kontaktować się bezpośrednio z infolinią firmy kurierskiej DPD, InPost lub z nami. Pomożemy Państwu w każdej sytuacji, najlepiej jak potrafimy.

DPD: https://mojapaczka.dpd.com.pl/page/contact
22 577 55 55 lub 801 400 373

InPost: https://inpost.pl/kontakt
722 444 000 lub 746 600 000

  1. Nie otrzymałem swojego zamówienia

Prosimy o pilny kontakt z biurem obsługi klienta w celu weryfikacji, co się stało z Państwa zamówieniem. Oferujemy szerokie wsparcie pozakupowe.


Sekcja KONTO

  1. Jak założyć konto w sklepie?

Aby założyć konto należy w prawym górnym rogu strony zaznaczyć opcję REJESTRACJA. Pokaże się panel z polami do wypełnienia. Po uzupełnieniu formularza proszę zaakceptować regulamin i kliknąć opcję na dole strony Załóż konto. Konto w naszym sklepie zostanie utworzone. Dodatkowa opcja założenia konta w naszym sklepie dostępna jest podczas składania zamówienia. Po wybraniu produktów i formy dostawy pojawi się okienko z trzema możliwościami: ZALOGUJ SIĘ (jeśli Klient ma u nas konto, może wpisać swoje dane), ZAREJESTRUJ SIĘ (opcja założenia konta), KUP BEZ REJESTRACJI.

 

  1. Jak zmienić hasło?

Po zalogowaniu się w panelu Twoje konto, następnie Moje dane, po lewej stronie będzie dostępna opcja Zmień hasło do konta. Aby zmienić hasło proszę wypełnić formularz i wpisać nowe hasło logowania.

 

  1. Zapomniałem hasła, jak mogę się zalogować?

W przypadku braku możliwości zalogowania się można skorzystać z wariantu Nie pamiętam hasła dostępnego bezpośrednio pod miejscem wpisywania hasła.

 

  1. Gdzie mogę sprawdzić poprzednie zamówienia?

Historię zamówień można sprawdzić logując się na swoje konto w zakładce Twoje konto, Twoje zamówienia. Wyświetli się historia złożonych zamówień wraz ze statusami.

 

  1. Dlaczego nie otrzymuję maili rejestracyjnych/potwierdzających realizację zamówienia?

Maile rejestracyjne oraz potwierdzające złożenie zamówienia w naszym sklepie powinny dotrzeć w ciągu kilku minut. Drobne opóźnienia często wynikają z przeciążenia u operatora poczty. Jeśli jednak zdarzy się, że mail nie dotrze prosimy sprawdzić folder SPAM. Można dodać również nasz adres mailowy: phamily@medezin.pl do listy adresowej odbiorców.

Jeśli podane sposoby nie zadziałają prosimy o kontakt, postaramy się pomóc.


Sekcja PROBLEMY/ REKLAMACJE

  1. Nie otrzymałem faktury w paczce

Sprzyjamy środowisku, dlatego faktury wysyłane są mailowo na adres podany w zamówieniu. W przypadku nieotrzymania dokumentu, prosimy o kontakt.

 

  1. Nie mogę się dodzwonić/ brak kontaktu ze sklepem

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00, starając się odbierać wszystkie połączenia przychodzące. Zdarza się, że wszyscy nasi konsultanci są w danej chwili zajęci rozmową z Klientem, dlatego w takiej sytuacji bardzo prosimy o cierpliwość lub napisanie do nas wiadomości mailowej. Odpowiemy najszybciej, jak to możliwe.

 

  1. Otrzymałem inny produkt niż zamawiałem

Dokładamy wszelkich starań, by zamówienia były realizowane z wielką dokładnością i starannością. Jeśli jednak zdarzy się, że zawartość otrzymanej przesyłki nie zgadza się z zamówieniem, prosimy o pilny kontakt. Reklamacje traktowane są zawsze priorytetowo.

 

  1. Jak się skontaktować?

Można się z nami skontaktować telefonicznie: +48 42 200 7786

Za pośrednictwem maila: phamily@medezin.pl

Przez Facebooka: https://www.facebook.com/phamilybyphp/


36. Chcę ocenić sklep po zakupie. Jest taka możliwość?

Oczywiście. Wystarczy w koszyku, podczas składania zamówienia w sekcji PODSUMOWANIE ZAMÓWIENIA zaznaczyć checkbox o treści: Twoja opinia jest dla nas najważniejsza! Zaznacz checkbox i wystaw nam opinię na Ceneo.

Dodatkowo można ocenić także zakupiony produkt (nie trzeba się logować). Wystarczy wejść na naszą stronę phamily.pl, wybrać produkt, który chcemy ocenić, kliknąć w niego i na dole, obok opisu produktu wybrać przycisk DODAJ OPINIĘ. Pojawi nam się puste okienko z miejscem na treść, a na górze gwiazdki do zaznaczenia, gdzie 5 oznacza, że produkt jest godny polecenia.





Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, serwis Phamily wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Administratora oraz zmiany ustawień plików cookies, a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności.