Zwroty i reklamacje


ZWROTY

Zwrot jest możliwy w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru, bez podawania przyczyny. Należy skontaktować się z nami pisemnie na podany niżej adres lub poprzez adres e-mail: phamily@medezin.pl, przesyłając oświadczenie odstąpienia od umowy.


Pobierz:
- Wzór oświadczenia odstąpienia od umowy – dla konsumentów
- Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy - dla przedsiębiorców
- Pouczenie o odstąpieniu od umowy


Towar należy odesłać niezwłocznie, w stanie nienaruszonym, na adres magazynu sklepu:

Sklep internetowy Phamily.pl
Medezin Sp. z o.o 
ul. Ks. Kazimierza Janika 14
95-050 Konstantynów Łódzki


Zwrot wszystkich płatności następuje do 14 dni od przesłania do nas odstąpienia od umowy.


REKLAMACJE:
W przypadku wystąpienia wady zakupionego Produktu Klient ma prawo do reklamacji, w terminie 1 roku od dnia stwierdzenia wady fizycznej Produktu. Reklamacje można składać pisemnie na adres magazynu Sklepu:

Sklep internetowy Phamily.pl
Medezin Sp. z o.o 
ul. Ks. Kazimierza Janika 14
95-050 Konstantynów Łódzki

lub na adres e-mail: phamily@medezin.pl. Zalecamy podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie reklamacji.

 

Więcej informacji znajdą Państwo w Regulaminie Sklepu.

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, serwis Phamily wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Administratora oraz zmiany ustawień plików cookies, a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności.